KİTABA GİRMEDEN ÖNCE AYNİSA BIDI BIDISI
Herkese merhaba, hoş geldiniz.
Ben yazarınız Aynisa ve öncelikle oldukça heyecanlı olduğumu itiraf etmek isterim.
Kandeli'ye nereden rast geldiniz inanın bilmiyorum; belki düşük çeneli yapımdan dolayı çevremde okumaya zorladığım birkaç kişiden biri, belki de sosyal medyada kıt kanaat ulaşabildiğim birisiniz... Her nasıl olduysa buradasınız ve iyi ki geldiniz...
Kandeli, 2024 bahar aylarında zihnimde bir anda belirmiş ve kısa sürede yüreğimde yer etmiş bir hikâye. En başlarda ben onun Yasemin'in hikayesi olduğunu sanıyordum ancak süreç bana kısa sürede gösterdi ki; zihnimde oyalanan kelimelerin her biri Korkut Alp'e aitmiş.
Korkut Alp'le çok yoğun bir bağ kurduğumdan mıdır bilmem, ben bu hikâyenin farklı hayatlarda, farklı isimlerde mutlaka yaşandığına inanıyorum ve hissediyorum. Çünkü bu kitabı Korkut Alp bana anlattı, ben ise yazdım. Kitaptaki tüm karakterlerin gerçeklikleri, hikayelerinin ve karakterlerinin tutarlılıkları ben yazdıkça o kadar derin, o kadar gerçek bir hâl aldı ki ben bile bazen 'Tam şu an ne oluyor?' dedim.
Tüm bunların sonunda Kandeli'yi sizinle buluştururken şunu söylemek istiyorum: Kandeli en az benim ve sizin kadar gerçek. Tüm karakterleriyle yüreğinizde yer edeceklerine inandığım çok saf, çok gerçek ve hisli bir hikâye.
Umarım onları benim kadar sever, benimser ve sahiplenirsiniz.
Tekrardan hoş geldiniz diyor ve sizi baş başa bırakıyorum.
Yorumlar
Yorum Gönder